Известие

Collapse
No announcement yet.

Подобрения по-ускорението и максималната скорост на 147 1.6TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подобрения по-ускорението и максималната скорост на 147 1.6TS

    Колата ми е 1.6 twin spark 120кс.
    Искам да знам има ли начин да я снабдя с турбо, да увелича конете или да сменя двигателя с друг който пасва? Един приятел ми каза, че някой от двигателите на ланчия май пасвал на моята кола? Аз не съм много в час с нещата между другото, понеже имам книжка от 4-5 месеца и не съм се интересувал никога от коли, но напоследък от както имам кола много се запалих, искам да си направя колата просто по-яка
    Last edited by naglia; d.m.y г., 01:04.

  • #2
    И да се челосаш я бегай .. Първо направи някакъв километраж опит или квото и да е скачай на турбо после

    Брат с като се качиш в кола запомни с ''Единия крак си в гроба с другия в затвора''
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
      И да се челосаш я бегай .. Първо направи някакъв километраж опит или квото и да е скачай на турбо после

      Брат с като се качиш в кола запомни с ''Единия крак си в гроба с другия в затвора''
      мн ми помогна....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от naglia Покажи съобщение
        Колата ми е 1.6 twin spark 120кс.
        Искам да знам има ли начин да я снабдя с турбо, да увелича конете или да сменя двигателя с друг който пасва? Един приятел ми каза, че някой от двигателите на ланчия май пасвал на моята кола? Аз не съм много в час с нещата между другото, понеже имам книжка от 4-5 месеца и не съм се интересувал никога от коли, но напоследък от както имам кола много се запалих, искам да си направя колата просто по-яка
        Мерак с пари се гаси. Ако имаш достатъчно и реактивен двигател ще ти сложат.
        На първо време може да пробваш с един чип. Много коне няма да се извадят, но динамиката може да подобри.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Ако потърсиш има доста такива теми. По-лесното решение е да си купиш турбо кола и да не се занимаваш. Освен ако нямаш много пари за харчене и здрави нерви. И пак не е сигурно.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от naglia Покажи съобщение
            Колата ми е 1.6 twin spark 120кс.
            Искам да знам има ли начин да я снабдя с турбо, да увелича конете или да сменя двигателя с друг който пасва? Един приятел ми каза, че някой от двигателите на ланчия май пасвал на моята кола? Аз не съм много в час с нещата между другото, понеже имам книжка от 4-5 месеца и не съм се интересувал никога от коли, но напоследък от както имам кола много се запалих, искам да си направя колата просто по-яка

            Колега що си взел току що книжка,препоръчително е да не сядаш в бърза кола,докато не се научиш че скороста е нищо,ако няма контрол.Второ освен малката отсечка ''летището'' на Е79 и някои участаци от магистрала тракия,в България други пътища няма да се развиват 200км/ч и кусур.Освен ако не искаш да се претрепеш някъде.Развиването на големи скорости е въпрос на голяма техническа грамотност,откъм управление и къде и кога и в каква пътна обстановка колко мога да дигна със техническото състояние в което е автомобила ми,което не се придобива на курсовете за книжка,а след много километри зад гърба.А и първата кола на човек винаги трябва да е някой дарак,понеже тук ще го чукнеш там ще го жулнеш и да не те е яд.Вземи си една корса 1.2,покарай я две години,и после мисли за нещо по така.
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
              Развиването на големи скорости е въпрос на голяма техническа грамотност,откъм управление и къде и кога и в каква пътна обстановка колко мога да дигна със техническото състояние в което е автомобила ми,което не се придобива на курсовете за книжка,а след много километри зад гърба.
              Ти пък, грамотност . Колко му е да включиш 5-та и да скочиш на педала.

              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
              А и първата кола на човек винаги трябва да е някой дарак,понеже тук ще го чукнеш там ще го жулнеш и да не те е яд.Вземи си една корса 1.2,покарай я две години,и после мисли за нещо по така.
              Не съм съгласен, че първата кола трябва да е малък "дарак"! За начинаещ шофьор, според мен е напълно достатъчно един нормален седан. Колата трябва да е колкото се може по-нова и сигурна. За ламарините си има "каско" и ГО.

              Не всички на 18г имат еднакво мислене. То зависи и от родителите ама....
              Аз например карах колкото се може по-бавно да ме видят мацките. Ама не осъзнавах, че карам Kadett.
              Sport Wagon 2.0TS|LPG

              Comment


              • #8
                Май с тези коментари имате предвид, че алфите са кочини и ако и сложа едно турбо ще се разглоби? Няма да слагам турбо с намерение да вдигам много километри, аз и без турбо съм вдигал 200, просто ми харесва звука, изпълва ми душата така да го наречем. Искам да има по-добро ускорение, не ме интересува максималната скорост, няма да хода на състезания. Искам като натискам ш*б*ани* педал на 1-ва, 2-ра да ме лепи за седалката ...z

                Един приятел си взе Ланчия 138 коня ако не се бъркам с турбо за 1800 лв от тия старите, 2.4 двигател, уж е тежка, почти 2 тона ама като настъпи педала и си до седалката.
                Last edited by naglia; d.m.y г., 12:04.

                Comment


                • #9
                  Въртящ момент
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от naglia Покажи съобщение
                    Колата ми е 1.6 twin spark 120кс.
                    Искам да знам има ли начин да я снабдя с турбо, да увелича конете или да сменя двигателя с друг който пасва? Един приятел ми каза, че някой от двигателите на ланчия май пасвал на моята кола? Аз не съм много в час с нещата между другото, понеже имам книжка от 4-5 месеца и не съм се интересувал никога от коли, но напоследък от както имам кола много се запалих, искам да си направя колата просто по-яка
                    1. Първия начин е , пускаш NFS.
                    2. Втория е много пари (5к+) , и става кола с нередовни документи + всички проблеми свързани с това.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=naglia;1393413]Искам като натискам ш*б*ани* педал на 1-ва, 2-ра да ме лепи за седалката ...z


                      Е то така се почва,остави ти тия работи,такъв тип каране,незнам да ли тие известно,че излиза много скъпо от към подръжка и разход на гориво.А и при нас доста голям процент от произшествията стават от такива млади шофьори,които току що са взели книжка и веднага яхват някаква мощна кола и тръгват да се келешеят по пътищата.Аз ако съм на бащати ще те ошамаря и ще те пратя да отчиташ някаква полезна дейност,а не да се занимаваш с глупости.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #12
                        Колега, истината е, че този двигател, както повечето атмосферки, не е подходящ за тунинг. Може да се сложи двигател от фиат купе 2.0 турбо, но е доста сериозна работата и на практика ще излезе по-скъпо отколкото да си купиш едно купе. Друг компромисен вариант е присаждането на 2.0 ТС, но доста скоро ще ти омалее и той. Според мен отмина времето за такива интервенции. Имаше смисъл да се правят преди 10-на години, когато колите бяха доста по-скъпи. Но може и аз да одъртявам вече, не знам
                        ЕДИТ: можеш да питаш Светльо (digitalundgrd) Той мина по този път вече
                        '05 166 V6
                        '98 156 2.0 TS ex ...

                        Comment


                        • #13
                          Като за начало,освен един чип и 100 октана бензин за друго не се сещам.
                          Last edited by NeverBackDown; d.m.y г., 18:53.
                          Alfa Romeo 145 Twin Spark 1.6 120hp

                          Comment


                          • #14
                            Купуваш си един ТуинСкрап мотор 2.0, барабар с ECU-то, гривната около волана плюс ключовете с транспондера вътре. Дотук около 600 лв. След това го присаждате, за труд ще ти вземат около 500 лв. После трябва да смениш и скоростната кутия с такава, от ТуинСкрап 2.0, ще ти струва около 150-200 лв., смяна - около 100-150 лв. Мисля, че трябва да се пипнат и спирачките, като се подменят с по-здраво стискащи, щото май на 1.6-мотора мисля, че спирачките са по-слаби. Продаваш твоя мотор за някакви пари и си на черешата. Но няма да можеш после в това състояние да продадеш колата. Ако искаш да я продадеш отиваш в Технотест и ти изкарват сертификат за техническа изправност (щото всичко сътворено се води промяна на заводско състояние), цената е около 300 лв. Аз карам 156-ца с мотор 2.0, софтуерът е леко пипнат и е около 165 коня, повярвай ми, дори десет коня отгоре се усещат (не се усещат, ако мотор 500 коня го чипнеш на 510 коня).
                            Накратко, от цялата работа печелиш три неща:
                            1. Невъобразим кеф, докато изрязваш някой Голф 3 или Вектра 2 на светофара.
                            2. Плащаш по-малък данък.
                            3. Лепиш се за облегалката.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              Купуваш си един ТуинСкрап мотор 2.0, барабар с ECU-то, гривната около волана плюс ключовете с транспондера вътре. Дотук около 600 лв. След това го присаждате, за труд ще ти вземат около 500 лв. После трябва да смениш и скоростната кутия с такава, от ТуинСкрап 2.0, ще ти струва около 150-200 лв., смяна - около 100-150 лв. Мисля, че трябва да се пипнат и спирачките, като се подменят с по-здраво стискащи, щото май на 1.6-мотора мисля, че спирачките са по-слаби. Продаваш твоя мотор за някакви пари и си на черешата. Но няма да можеш после в това състояние да продадеш колата. Ако искаш да я продадеш отиваш в Технотест и ти изкарват сертификат за техническа изправност (щото всичко сътворено се води промяна на заводско състояние), цената е около 300 лв. Аз карам 156-ца с мотор 2.0, софтуерът е леко пипнат и е около 165 коня, повярвай ми, дори десет коня отгоре се усещат (не се усещат, ако мотор 500 коня го чипнеш на 510 коня).
                              Накратко, от цялата работа печелиш три неща:
                              1. Невъобразим кеф, докато изрязваш някой Голф 3 или Вектра 2 на светофара.
                              2. Плащаш по-малък данък.
                              3. Лепиш се за облегалката.
                              И колата е непродаваема.

                              Comment

                              Working...
                              X